25101616
mail@albedosoft.dk

Prøv helt uforpligtende og find ud af om det er noget for dig

  1. Du og din revisor får gratis adgang og vi garanterer at din administration og hverdag bliver lettere.

    1.
        Du behøver ikke andre programmer, idet Odoo vil dække alle dine behov.
    2.    Er velegnet til mindre og mellemstore virksomheder der har brug for et enkelt, brugervenligt og billigt system.
  2. 3.    Administrationssystemet Odoo (tidligere OpenERP) er fleksibel og nemt at bruge og du kan komme igang hurtigt, når som helst og hvor som helst.
  3. 4.    Du får support og hotline.


Alle virksomheder er unikke, Er Du også Unik?

Vi gør det muligt for selv iværksættere og mindre virksomheder at få et unikt tilpasset administrationssystem, implementeret og optimeret til Danmarks bedste priser og services.

Vi opsætter lige præcis det som du har behov for og du kan udvide løbende efter behov uden at det koster ekstra. Det er nemt og brugervenligt system hvor du kan starte med det modul som du har brug for nu som fakturering og regnskabsmodul, kunde-, salgs- og marketing moduler samt tilføjelse af flere andre moduler der letter Din administration. Det kan være kommunikations- og rapportering modul, Kontrakt- og ordrestyring, Projekt styring.

Du får:

  1. 1.    Gratis prøve i 30 dage.
  2. 2.    Implementering fra kr. 5.000,-
  3. 3.    Få sikret dine omkostninger, vælg vores favorable abonnementsordninger.


Du får vores administrationsløsning på brugerbasis.

Vi kan levere de moduler som du har behov for her og nu så du kan udvide efter behov senere uden at det koster ekstra!

  • -    Du og din revisor får gratis adgang
  • -    Hosting kr. 100,- per måned.


Odoo Etablering, konfigurering og Implementering fra kr. 5.000,-. Du kan vælge mellem forskellige pakker fra egne templates, kontoplan, specielle tilpasninger, vi opdaterer alle dine stamdata fra produkter, kunder og leverandører mv. Setup af eget lagerstyring, salgs- og marketing kampagner mv.

Hotline og Support:

Du kan vælge at tilkøbe en Hotline og Support aftale som vi rekommanderer således, at Du kender dine omkostninger. Nu og i fremtiden hvis i skulle få behov for support, hotline, tilpasninger og opdateringer kan vi gøre det gratis når som helst og hvor som helst.

Odoo Hotline, opdatering og support aftale udgør Ialt kr 6.000,- per år og er valgfrit .

Træning og uddannelse af virksomhedens personale og grupper kr. 1.500 per deltager med op til 8 personer dog minimum halvdag kr. 4.000,-  og heldags arrangement minimum kr. 6.000,-. Kontakt os på telefon: 25101616 eller mail@albedosoft.dk