25101616
mail@albedosoft.dk

Se nedenstående FAQ liste og hvis Du stadig har spørgsmål er Du velkomment til at bruge denne kontaktformular. Du kan også chatte med os og hvis det haster og er udenfor normale åbningstider kan du ringe på telefon nr. 25101616. 


Generelle svar og fremgangsmåder?

1) Vores video'er som gennemgår, giver overblik og svar på de fleste af dine spørgsmål!

2) Tjek vores udførlige Bruger Manual som du kan få tilgang til via Hjælp knappen på dit Program!

3) Ikoner og Menuer er nemt at forstå og ellers er der forklaringer på ikoner og menuer i Bruger Manualen! 

4) Du kan bruge vores kontakt formular, chat funktion eller ringe til vores Support hvis du har vores favorable support aftale.

 

Hvordan får jeg ny adgangskode?

Hvis du har glemt din adgangskode er det normalt din interne Administrator som giver nyt password. Hvis det er Jeres Administrator som skal have nyt password, skal han kontakte AlbedoSoft Support og få en ny adgangskode tilsendt!

 

Jeg kan ikke få adgang til systemet?

Hvis du har indtastet bruger navn og Password og stadig ikke kan logge ind har du nok glemt at slå Caps Lock fra! Tjek dette og forsøg igen!

 

Betaler jeg for alle brugere som jeg opretter?

Nej Du betaler kun op til 7 brugere. Herefter er det Gratis at oprette yderligere brugere uden at det koster Jer mere!

 

Kan jeg opgradere eller nedgradere mine rettigheder?

Ja du kan opgradere eller nedgradere dine rettigheder helt gratis og din administrator kan klare det.

 

Hvad har jeg adgang til?

Der er op til 6 forskellige adgange eller rettigheder som de enkelte brugere kan sættes op til og det er din administrator som styrer hvad de enkelte brugere eller grupper skal kunne få adgang til.


Jeg kan ikke se kampagner og rapporter?

Tjek at du har valgt korrekt status, kriterier og data! Hvis det heller ikke hjælper har du nok ikke adgang til det eller har ikke disse rettigheder og du bør høre med din administrator.

 

Kan jeg opgradere eller nedgradere mine Software systemer?

Du kan til enhver tid opgradere med flere tilvalgs moduler med dags varsel og du kan nedgradere dine moduler med 1 kvartals varsel således at de passer til dine behov her og nu.


Jeg kan ikke se kunden i kundelisten?

Kunden kan være inaktiv og du vælger forkert kriterier for kundelisten eller har en anden status end det som du bruger.


Hvordan sletter jeg en medarbejder som ikke skulle være oprettet?

Det kan være at medarbejderen allerede er allokeret til projekter eller aktiveret på anden måde. Det kræver nok en administrator, idet vedkommende skal nulstilles forskellige steder. Hvis det er en fejl oprettelse kan du ændre dette til det korrekte. Det er jo vigtigt med historikken og derfor vær påpasselig med sletninger.

 

Hvordan ændres time priser eller tages special priser?

Hvis det er til allerede eksisterende projekter og kampagner som er aktive skal rettelser indover en administrator. Du kan altid tilføje et ekstra projekt eller opgave med de priser du har aftalt. For nye projekter, kampagner og kontrakter kan du ændre og oprette uden problemer. Du har måske heller ikke adgang eller rettighed til dette?

 

Hvordan kan jeg registrere ferie og sygdom mv?

I vores ERP system er der også time registrering som du kan bruge til alle former for fravær. Du kan bede din administrator om rettigheder til dette modul!

 

Kan jeg importere eller eksportere Data?

Ja du kan både importere data ind så du ikke skal oprette data manuelt. Du kan eksportere data og bearbejde dette til relevant information og opfølgning helt uden problemer.

 

Hvor finder jeg salgs-, leverings-, og handelsbetingelser?

Vores salgs- og leveringsbetingelser samt samhandelsbetingelser er vedhæftet som PDF under siden Om AlbedoSoft.